Bil- og varevognschauffør til vareudbringning

Jobbet

Arbejdsopgaver og ansvar:

Arbejdet består i at være medhjælper til montør, bære papkasser, stiger, mindre stilladser m.v.

Oplæring vil finde sted og med mere oplæring vil der være mulighed for at udvide kompetenceområderne.

Krav til faglige såvel personlige kompetencer:

Man skal kunne arbejde 7-8 timer af gangen og bære kasser på op til 10-12 kg.

Der er enkelte løft sammen med en anden på op til 15-18 kg. samlet.

Info fra virksomhed:

Der arbejdes 2 dage om ugen - typisk tirsdag og torsdag.

Hvis man ikke kan arbejde begge dage, kan jobbet eventuelt deles i to, så man hver især arbejder 1 dag om ugen 7-8 timer.

Sprog:

Man skal kunne kommunikere på et forståeligt dansk.

Ansættelsesbetingelser:

Fleksjob med start i praktik for at se om skånehensyn er forenelige med arbejdet.

Arbejdstid

Mellem 8 til 15 timer.

Virksomheden er beliggende i Kværndrup.

Kontakt til Jobcenteret

• Ansvarlig fra Virksomhedsservice er Virksomhedskonsulent Torben Lund-Larsen.
  • Er du interesseret i jobbet, så send en sikker mail til Virksomhedsservice-jobcenter@fmk.dk indeholdende ID-nummer JO-430-06052024-1 som reference. Så vil vi videreformidle dine kontaktoplysninger og dit jobnet CV til virksomheden.
  • Skriv dit navn og telefonnummer samt den stilling du søger på. Det er vigtigt du lige skriver hvem den ansvarlige for Virksomhedsservice er når du søger.

OBS

• Ansøgere skal være visiteret til fleksjob.
  • Det er en forudsætning for at komme i betragtning til jobbet, at du er tilkendt fleksjob og er ledig eller har mulighed for flere timer udover dit nuværende job.
  • Andre ansøgere, der ikke er i målgruppen vil ikke kunne komme i betragtning.

06.05.2024