Gran Fondo cykelløb i Faaborg-Midtfyn

UCI Gran Fondo World Series cykelløb på Fyn 8.-9. juni 2024. Enkeltstart i Svendborg og Landevejsløb gennem flere kommuner. Vær med til at skabe en fantastisk cykelfest og vis Sydfyn frem!

Den 8. og 9. juni 2024 afholdes UCI Gran Fondo World Series cykelløb på Fyn. Et stort internationalt Cykelløb der er kvalifikationsløb til VM Finalen i Ålborg senere på året.

Der er allerede tilmeldt deltagere fra mange forskellige nationer, og vi håber at i vil tage godt imod dem alle.

Den 8. juni afholdes der Enkeltstart med start og må i Svendborg, og den 9. juni vil der blive kørt Landevejsløb, hvor ruten går gennem Svendborg, Fåborg Midtfyn, Assens og Odense kommuner. På vedhæftede kort kan i se hvilke veje der er berørt af cykelløbet og på hvilket tidspunkt i kan forvente afspærringer og cykelryttere på ruten.

Vi håber at i vil være med til at skabe en Cykelfest og være stolte og glade over at kunne vise det dejlige Sydfyn frem for alle deltagerne, deres medrejsende venner, og de tilskuere der vil finde vej denne dag.

Så kom ud til vejen og vær med til at heppe på deltagerne.

Se mere om cykelløbet på nedenstående sider

Kort over Gran Fondo Cykelløbet 9. juni

Du finder kortet i nedenstående PDF.

Du finder også ruten på Google Maps.